SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE  WWW.KOZJANSKI-DVOR.SI

Podatki o podjetju   

Naziv podjetja TURISTIKO D.O.O. 

Naslov podjetja: KOZJE 50A 
Davčna številka SI14030446 
Matična številka 8321396000  

Spletni naslov (www) WWW.KOZJANSKI-DVOR.SI 

  1. Splošno  

Splošni pogoji spletne trgovine WWW.KOZJANSKI-DVOR.SI so sestavljeni v skladu z: 

Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, ULRS 98/2004)  

Splošno uredbo o varstvu podatkov – GDPR  

Priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov e-poslovanja 

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino WWW.KOZJANSKI-DVOR.SI (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja TURISTIKO D.O.O., KOZJE 50A, 3260 KOZJE ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«). 
 

Ponudnik lahko opravi nakup kot registriran uporabnik ali pa kot gost. Vsak registriran uporabnik dobi geslo in uporabniško ime s katerim se predstavi. Geslo je zaupno in znano samo uporabniku. 

Ob registraciji mora uporabnik vnesti naslednje podatke  

Ime in priimek  

Naslov in kraj bivanja  

Naslov elektronke pošte  

Uporabniško ime ki je enako naslovu elektronske pošte  

Geslo v skriti obliki  

Telefonsko številko   

Upravitelj ne odgovarja za točnost podatkov ki ji uporabnik vnese ob registraciji. 

Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči da je polnoletna oseba, popolno poslovno sposobna.  

Možnost nakupa za pravne osebe, nakupovanje v spletni trgovini za pravne osebe se prodajalec in kupec dogovorita za pogodbo v katero zapišeta  pogoje poslovanja kot na primer.  

Način plačila  

Vračilo blaga  

Odstop od pogodbe.   

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine. 

2. Dostopnost informacij 

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo: 

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe); 
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.); 
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami; 
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine; 
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave; 
  • informacije o načinu plačila; 
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine; 
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; 
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika; 
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.  

3. DOSTAVA IN PREVZEM NAROČENIH IZDELKOV 

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Upravitelj se zavezuje, da bo vsako naročilo obdelano še isti dan ali po prejetem plačilu. Če zaradi katerega koli razloga to ni mogoče, upravitelj o tem obvesti kupca. 

  
Digitalni bon bo ob plačilu poslan na vneseni e-mail naročnika. 

4. Načini plačila  

Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine: 

  • S pomočjo aplikacije Stripe 

5. Cene 

Spletna cena velja za vse registrirane in ne registrirane  uporabnike spletne trgovine Trgovca.  

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.  

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec: 

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma 
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo. 

6. POSTOPEK NAKUPA  

Uporabnik izbira izdelke in ji nalaga v košarico. Ko izbere Izdelke lahko pred oddajo naročila 
pregleda košarico in pregleda naročilo in pred oddajo naročila spremeni količino ali izdelke odstrani iz košarice. Izbere način plačila, naslov za dostavo in odda naročilo.  

Po oddaji naročila kupec preko elektronske pošte dobi obvestilo da je naročilo sprejeto v informacijski sistem upravljanja. Status takšnega naročila je naročilo sprejeto in upravitelja ne zavezuje k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler takšnega naročila ne potrdi.  

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur od potrditve sprejema naročila. Če uporabnik naročila ne prekliče gre naročilo v obdelavo. Upravitelj naročilo pregleda  in preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi ali za razlogom zavrne. Upravitelj lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.  

Za blago ki ga upravitelj nima na zalogi ,je vezan izključno na dobavo s strani dobavitelja in na čas, v katerem lahko posamezni dobavitelj dostavi izdelek do upravitelja. Po elektronski pošti upravitelj kupca obvešča o dobavi izdelkov.  

Če je rok dobave predolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči upravitelju. Ta bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitno kupnino, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je tako nepreklicno sklenjena. Za naročila za katere prodajalec domneva da gre za sum zlorabe ima prodajalec  pravico kontaktirati kupca ter preveriti naročilo.  

Prodajalec ne prevzema nobenih odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave  blaga, ki ga upravitelj nima na zalogi.  

7. Kupoprodajna pogodba 

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. 
 

Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).  

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA , VRAČILO IZDELKOV   

Pravica do odstopa nakupa po 43. č Členu ZVPot  

Skladno za določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo iz katere jasno  izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje  kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov. 

Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 10 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Šteje se da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 10 dnevnega roka za vračilo.  

Vračilo kupnine bo izvedeno v roku 10 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovani  in v originalni embalaži.  

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe za šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.  

9. Garancija 

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima. 

Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja  neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom.  

10. Varnost 

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. 

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi Credit card – Braintree Payments. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca. 

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika. 
 

11. Varstvo otrok 

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. 
 

Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. 
 

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. 

12. Politika zasebnosti 

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna na 1. strani portala Trgovca. 

13. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov 

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov. 
 

Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij. 
 

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca. 

14. Odgovornost 

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 
 

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo enoto dostavne službe, v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. 

15. Pritožbe, spori. 

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 051 264 360 

 Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov: INFO@KOZJANSKI-DVOR.SI 

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. 

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja 

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnega portala WWW.KOZJANSKI-DVOR.SI . Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času. 
 

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic. 
 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini! 

17. PIŠKOTKI  

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njimi zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno spletno storitev. 

Brskanje po naši spletni trgovini s piškotki je prijetnejše, hitrejše in učinkovitejše. Vsak obiskovalec ob začetku obiska prejme piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice.  

Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotek pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.  

18. AKCIJE, POPUSTI  

Vsi ali izbrani izdelki so občasno lahko znižani zaradi sezonskih akcij za omejeno obdobje. Izdelki s popustom imajo novo, znižano ceno, jasno zapisano ob redni maloprodajni ceni. V kolikor ima določen izdelek akcijsko ceno zaradi odprodaje zalog, je kupec pred nakupom seznanjen z informacijo, ali je izdelek na zalogi ali so zaloge že pošle.  

Kuponi za popust  

Z občasnim promocijskim kodam lahko kupec prejme popust, ki velja izključno v spletni trgovini  WWW.KOZJANSKI-DVOR.SI 

Kupon ob unovčitvi dodeli izbrani popust na celoten znesek naročila.   

Popusti ob unovčitvi kupona ne veljajo na izdelke, ki so že znižani v spletni trgovini. Kuponi in popusti se med seboj ne seštevajo. 

Ob enkratnem nakupu lahko vsak kupec s svojim kuponom uveljavi le 1 kupon.   

Delovni čas
Hotel in recepcija

Ned. – Tor. – 8:00 – 20:00

Sre. – Sob. – 8:00 – 21:00

Prijava: od 15.00 ure

Odjava: do 11.00 ure

Restavracija

Pon. - Tor. ZAPRTO

Sre. - Pet. 09:30 – 21:00

Sob. 12:00 – 21:00

Ned. 12:00 – 20:00

Naročila sprejemamo 30 min pred zaprtjem restavracije.

Kavarna

Pon. – Tor. ZAPRTO

Sre. – Sob. – 8:00 – 21:00

Ned. 8:00 – 20:00

© 2025 Kozjanski Dvor
Produkcija: Acenta

Kontakt

Izpolnite obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Soglasje*
Vas mika oddih v Kozjanskem dvoru?
Iščete popolno lokacijo za poslovni dogodek, poroko ali
team building?
Se zanimate za nakup darilnega bona?
Hotel in recepcija

Delovni čas recepcije

Vsak dan: 8.00 - 20.00
Check in: 15.00 - 20.00
Check out: 8.00 - 11.00

Restavracija

Ponedeljek in torek: zaprto
Sreda - petek: 9.30 - 21.00

Sobota: 12.00 - 21.00
Nedelja: 12.00 – 20.00
Naročila sprejemamo 30 min pred zaprtjem restavracije.

Kavarna

Ponedeljek in torek: zaprto
Sreda - sobota: 8.00 – 21.00
Nedelja: 8.00-20.00

Hvala, ker ste z nami navezali stik. 

Smo izjemno odzivni in na vaša povpraševanja odgovorimo karseda hitro.

Organizirajte dogodek v Kozjanskem dvoru

Iščete popolno lokacijo za poslovni dogodek, poroko ali
team building?
Izpolnite obrazec in pridobite ponudbo, prilagojeno vašim željam.
Podrobnosti dogodka
Soglasje*

Hvala, ker ste z nami navezali stik. 

Za prilagojene in posebne ponudbe si vzamemo nekoliko več časa, da jih oblikujemo povsem po vaših željah.

Našo ponudbo pričakujte v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 5 delovnih dneh.